Ik neem aan dat een ambassade service dit automatisch meeneemt in de prijs omdat je voor de volledige service betaalt.
Visum Iran aanvragen. We hebben het artikel aangepast met jouw tips!We hebben eerder van dit probleem gehoord. To follow up your visa application status, you can enter your application reference number or passport number, date of birth and email in the form through the following link.If you want to apply for a visa, please read the following points carefully to avoid any probable case of denial.To apply for all types of electronic visas, your passport should have at least six months of validity, beyond your actual travel date. Werkte perfect!Nog ff vraagje, moet je voor een VOA ook van te voren een aanvraag doen via Dan is het je waarschijnlijk niet gelukt?
Yes, we waren aan de beurt. Met dit formulier ga je naar de ambassade voor het aanvragen van je werkelijke visum. Het stond inderdaad verkeerd in ons artikel, ik heb het nu aangepast! Neem alle drie de documenten mee op je reis naar Iran.
Stiekem had ik een sticker verwacht voor in het paspoort.Hi Patrick. Dit mag een noodpaspoort zijn.
Om 14 uur gingen twee loketten open. Omdat ik ‘s nachts aankom wilde ik vooraf mijn visum geregeld hebben.Dank voor de toevoeging Jorg… En natuurlijk veel plezier in Iran volgende maand!Hi, Ook wij ervaren problemen met het uploaden van de foto’s op het e-visa formulier.
In jou geval ga je dit denk ik niet meer halen. Ik heb 3 weken gewacht op goedkeuring maar dat hoeft niet. het lukte ons niet zelf iig. They include the citizens of the Republic of Azerbaijan, Bolivia, Turkey, Syria, Lebanon, Georgia, Armenia, Venezuela, Egypt, Malaysia and China.If you have a question about your application or want to give us your feedback, feel free to contact us by email or phone. Deutsche, österreichische und schweizerische Staatsangehörige benötigen ein Visum für die Einreise in die Islamische Republik Iran sowie einen noch 6 Monate über das Reiseende hinaus gültigen Reisepass mit genügend freien Seiten.
Ik was de eerste, en twijfelde of ik op het goede adres was. Dat duurt naar verluid ongeveer een uur, afhankelijk van hoe druk het daar is en hoe snel je in de rij staat.Fijn deze info! Enig idee of er dan 2-3 werkdagen over heen gaan zoals met een verificatie of gaat het dan langer duren? Moesten enige tijd +/- 1 uur wachten tot we aan de beurt waren. Aan te raden om wel al gelijk om 2 uur naar binnen te gaan.Vandaag visum opgehaald bij de ambassade in den Haag. Ik heb ophalen gekozen, je krijgt een nummertje en ik kon mijn paspoort met uitgeprint e-visum na een week ophalen.6. Het proces voor een toeristenvisum van te voren regelen is nog hetzelfde als beschreven door Joost Dankers op 26 oktober.2. Verder ben ik deze week zonder afspraak, met pdf bevestiging en verzekeringsdoc naar de ambassade gegaan. Ik ging er vanuit dat ik een e-visa aanvraag en dit niet nodig is. Ik hak dit weekend de knoop door of ik over drie weken vertrek naar Iran. Het regelen van een Iran visumaanvraag kost vaak veel tijd. Even if someone else helped you complete the application, you (the applicant) must review all information before submission, or your application may not be accepted. Ga zo door.
Gewoon meteen erachteraan bellen!Ja, dat dacht ik ook al, helaas zijn ze volgens de website pas morgen telefonisch te bereiken..Mocht dit teveel stress en onzekerheid opleveren zo korttijd, dan doe je er denk ik beter aan om het visum op het vliegveld in Iran te regelen. Het deel van de papieren pagina mag er niet aan zitten.Is het bij jou al gelukt? Punten ipv spaties)De “afspraak” zelf stelt namelijk niets voor.
We provide you …
Tourists who wish to visit Iran can apply for a visa through the following link by entering all the required information and receive a visa application reference number. We hebben je bericht om onduidelijke reden niet gezien! Helaas is het boeken van een hotel niet mogelijk via Booking.com, dus zoek je gewoon op internet naar ‘hotel In mei vertrek ik met de motor naar Iran, ik zal er meer dan 3 maanden over doen om er te geraken dus als ik vroegtijdig een visum anvraag dan zal deze vervallen zijn tegen dat we er zijn. Toen onze medereizigster nogmaals belde en doorvroeg bleken de kosten voor 1 visum rond de 200 euro te komen liggen. Ik heb nu een afspraak gepland om een visum bij de ambassade te regelen, alleen ik kan geen aanvraag formulier vinden.
Als ik nu online mijn status check voor mijn visum en gewoon het juiste paspoortnummer invul, krijg ik wel gewoon te zien dat mijn visum is “issued” maar dan staat er in het scherm het verkeerde paspoortnummer. Scan je foto en paspoort wel naar de regels in.
Als je genoeg tijd hebt, raden we je dit zeker aan, zo kan je bij aankomst in Iran meteen starten aan je reis. Het is in ieder geval niet verplicht (zoals het overal wel staat) om een afspraak te maken.
Wij hadden helaas niet genoeg tijd om het toeristenvisum in Nederland te regelen, dus gingen we voor een Visa on Arrival. Dit formulier heb ik van de Iraanse autoriteiten per mail gekregen en tevens heb ik dit formulier in hard copy bij de ANWB opgehaald.Ik heb al navraag gedaan bij de Iraanse ambassade of dit het nu is/of de aanvraag voor mijn toeristenvisum is afgerond en in reactie kreeg ik het volgende mailtje: “Nadat u de (E visa) hebt aangevragen, hoeft u niet meer te wachten op (waiting for verification). Vindt echter wel dat meer mensen niet, zoals ik, blind moeten varen op een zogenaamde “betrouwbare partner”. Is het mogelijk om alsnog op het vliegveld in Iran (Visa on Arrival) mijn visum te regelen.
Het is mij niet op gevallen dat je in Iran niet vrij kunt bewegen en meer…….Heb mij er niet onveilig gevoelt, maar wel zeer welkom. Die krijg je al vrijwel direct na aanvraag (en bevestiging).ten eerste dankuwel voor het snelle antworod! Dank hiervoor.Goed en vooral leuk te horen! Ik lees enkel over hotel-boekingen, maar niet over eenr vrije manier van bewegen.