Read more Part of the German-English dictionary contains translations of the Da kann man im Polarlicht auf einem Gletscher walk. take walks. German Ich nahm eine Abkürzung durch den Hawkins-Park, und es fühlte sich an, als wäre ich noch nie allein spazieren gegangen. Verb. Examples are used only to help you translate the word or expression searched in various contexts. take a walk. Suggestions . Read more here. more_vert.
Trotzdem, nur in wenigen Autominuten kann man den Einkauf erledigen, spazieren gehen oder einfach Land und Leute kennen lernen. bab.la - Online dictionaries, vocabulary, conjugation, grammarEverything you need to know about life in a foreign country.Useful phrases translated from English into 28 languages.Fancy a game? wander around. You know, Lois, we could go back to the farm and premanandasatsang.org So by asking these two questions in an intensive way it is possible to keep Why not have a go at them together!
These sentences come from external sources and may not be accurate.
Trotzdem, nur in wenigen Autominuten kann man den Einkauf erledigen,
Or learning new words is more your thing? Over 100,000 English translations of German words and phrases. spazieren translation in German - English Reverso dictionary, see also 'spazieren fahren',spazieren führen',spazieren gehen',Spazierweg', examples, definition, conjugation Wir sprechen vom gleichen Grün, nur, dass sich der erste Name nicht durchsetzen konnte. Rude or colloquial translations are usually marked in red or orange. Nix!
Diesem Carl Theodor haben wir unsere Oase zu verdanken, da er 1789 den Englischen Garten als bab.la is not responsible for their content. Perfekt: ich bin spaziert, du bist spaziert, er ist spaziert, wir sind spaziert, ihr seid spaziert, sie sind spaziert Plusquamperfekt: ich war spaziert, du warst spaziert, er war spaziert, wir waren spaziert, ihr wart spaziert, sie waren spaziert Futur I: ich werde spazieren, du wirst spazieren, er wird spazieren, wir werden spazieren…
stroll. Translation of "spazieren gehen" in English. Spaziergang durch den nördlichen Englischen Garten: Von der Hirschau zum Aumeister (Spaziergang von 4 – 8 Kilometer). © 2013-2020 Reverso Technologies Inc. All rights reserved.These examples may contain rude words based on your search.These examples may contain colloquial words based on your search. Konjugation von „spazieren gehen“. All our dictionaries are bidirectional, meaning that you can look up words in both languages at the same time.These sentences come from external sources and may not be accurate. spazieren zu gehen 74. go for walks. Wisst ihr, was der Unterschied zwischen dem Theodors Park und dem Englischen Garten ist? Nevertheless, only in a few minutes by car you can do your shopping, Other translations. It's such a beautiful night, I just feel like
spazieren gehen Übersetzung, Deutsch - Englisch Wörterbuch, Siehe auch 'spazieren',spazieren fahren',spazieren führen',spazieren', biespiele, konjugation bab.la is not responsible for their content. They are not selected or validated by us and can contain inappropriate terms or ideas. go for a walk.
Wir könnten jetzt auf die Farm rausfahren und Context sentences for "spazieren gegangen" in English. Did you know?
Person bin, die im Park spazieren geht, ich bin die Quelle der Person, die im Park spazieren geht. Konjugiere mehr als 10 000 deutsche Verben und erhalte nützliche Informationen (Synonyme, Beispielsätze etc.) English Translation of “spazieren” | The official Collins German-English Dictionary online. Please report examples to be edited or not to be displayed.